johannaronsson

ååååguuud xD

Publicerad 2012-10-23 00:41:55 i Allmänt

har tittat på PewDiePie hela dan typ och flippade typ nu på slutet xD alla på fb kommer hata mig =o
 
mina uppdateringar på fb:
 
aaaa så jävla läskigt jag tror dom styckar folk och äter dom eller något T.T de här e inte kul längre T.T behöver en kram så jävla mycket just nu T.T
 
pewdiepie spelar The Walking Dead OMG de här e hämskt dom har tagit Marks ben och dom tänker servera de till dom aaaaaaaaa T.T jag viste de Weeeeeee T.T sitter och skakar snälla ät inte maten snälla snälla snälla
 
de e inge roligt längre T.T först var de roligt (typ) men nu e de bara creepy och äkligt och läskigt T.T
 
 
nooo nooonononononoononoonononoonononoon nooooooooooooooooooooooooooooo T.T alla kommer att dö de e inge roligt längre T.T
 
ååå fan jag viste deO_O nooooo clementine dont eat the fooood noooooo dont eat it O_O äkligt äkligt han har inga ben och dom kommer äta de å gud T.T get the fuck out of there noooooow ruuuuuunn O_O
 
jag kan inte titta vidare men jag villllllll T.T men sååå creepy OMG NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONOOOOOOOOOOONONOONONOONONOOONONNOOONNON
 
nooooooooooooooooo han har blivit en zombi O_O desturbing as hell OMG aaaaaaaaaaaaaaaaaaa T.T inte kul inte kul inte kul inte kul Clementine run you cant die now pleace T.T dont do this to me pleace T.T
den giriga lilla ungen åt människa rät åt dig litle basterd mohahaha

T.T dom kommer alla att döööö snälla gör inte så här mot mig T.T
 
OMG dom dödar larry T.T han e endå ett jävla rövhål men endå men han kommer bli en zombi men endå T.T
 
 
å fy fan jag sitter och skakar T.T
 
 
hahahahh nu vart de roligt xD mudra ett lik kan ju vara svårt =o eller
oki om de sitter en satkäring brevid som e förbannad så OMG hon tänkte slå honnom O_O hatar dig satmara HATAR DIG !!!! tänk på barnen förfan framtiden förfan, oki dom e ju ret säkert helt körda och kommer do men förfan tänk på barnen O_o
 
nooooooooooooooo dom kommer dööööö alihoppa T.T
oki nu börjar jag bli iriterad på mig själv här -.-
 
nooooooooooooooooooooooooooooooooo dom kommer dööööö varför skriver jag de här på fb för ingen bryr sig OMG OMG han har ett gevär mällan ögonen
 
jag skulle tagit en pistol och skjutit mig själv för länge sen om de var jag i de där spelet T.T
 
 
go lee you got the power go lee you got the power
jag vet inte vad jag håller på med längre -.-
 
 
ja de vae de xD alla kommer hata mig imorgon på fb stackars människor som måste stå ut med mig -.- jag lider med er =/
 
jaja ska titta vidare xD
men jag vill igentligen inte T.T
 
 
byebye^^

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

johanna

djurintresserad såklart älskar manga/anime kanske märks =O

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela