johannaronsson

ja =o

Publicerad 2012-10-21 19:15:08 i Allmänt

mm har ju inte skrivit på ett tag nu -.- dom fipplade med internetet på skolan så att de cpade ihop och så när jag trodde jag skulle kunna skriva så sat de 6st människor inne på mitt rum -.- jaja ska ju inte klaga de var riktigt trevligt ^^ men ja veckan var som vanligt =/

lite bråk och sånt på torsdagen bara =O hella vårat allrum var up och nervänt efter att en person fått nått utbrot eller vad man nu ska kalla de -.-
och så var de bråk mällan ettorna en som fick en käftsmäll =o
och så stod de en blodig gubbe uppe vid ladugården och skrek efter hjälp =o
 
en helt vanlig vecka ^^
 
sovit mästadels av hälgen  xD  varit skit tröt -.- imorgon blir de skola igen ^^
 
kom på att jag gjorde två bilder i skolan också ritade på papper för första gången på typ vad ere två år xD
 
 
tycks =)
 
 
byebye ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

johanna

djurintresserad såklart älskar manga/anime kanske märks =O

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela