johannaronsson

torsdag 2

Publicerad 2012-09-27 17:58:59 i Allmänt

började tänka på Denise igen och jag saknar henne så sjukt mycket =( fattar inte det här fortfarande på ett vis så går tiden frammår men de känns som om den står still, att i morgon kommer hon vara här med oss med alla skratt och allt flum lektionerna tillsammans och liksom allt bara var som det alltid varit. men det kommer aldrig hända igen. jag vill så gärna bara krama henne en gång till, bara en gång e de för mycket begärt? =(

saknar dig gmn av hela mitt hjärta vill jag att du ska vara här hos oss saknar dig så sjukt mycket <3

tänker på dig <3 du var en helt underbar vän en vän jag verkligen kunde lita på vilket jag bara har enstaka vänner som jag kan lita på på de viset. jag hittade hem när jag kom till den här skolan där ni alla fans men jag har mist en utav dom vilket jag inte vill tro på.
kom bara hem igen ='( saknar dig så mycket <33

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

johanna

djurintresserad såklart älskar manga/anime kanske märks =O

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela